Friday, April 17, 2009

''dah la maknyah..,Aqil nak nyanyi lagu ADAM pulak..,''

eh?tetiba je aku upload gambar ni.kenapa ek?actually gambar ni ada sentimental value nyer yg tersendiri. waktu ni ketika majlis resepsi perkahwinan adik aku KID yg berlangsung di Ipoh Town Hall...time ni, i've been request by the organizer utk menyumbang suara aku yg sumbang ni kpd adikku..nak xnak aku pun cuba berlagak sporting la..tgh syok2 nyanyi, tetiba datang la pulak si kecik aku ni, Aqil..bisik nak nyanyi gak..kata c kecik ni..''Aqil nak nyanyi lak naa..,lagu Adam Hai..'..uikss?!! well..,c kecik ni memang x puas hati ngan aku time ni..,bebulu ngan aku sbb aku bgtau dia 'Adam' ( favorite singer dia daa..) nak dtg kahwin  maklang (kid) dia...hehehe...sesekali dia nampak aku, dgn lantang nyer dia bersuara..,'MANA ADAM MAKNYAH..,KATA DIA NAK MAI..TAKDAK PUN...DAK NAMPAK PUN DIA..''BETUL KA ADAM TU KAWAN MAKNYAH...TIPU AQIL KA?!!''..( loghat utara dia )..alahai Aqil, nnt minta maklang Kid bawak aqil jumpa Adam k..maklang Kid hari2 dpt jumpa Adam aqil tu..ok boy..,?

well..,disini aku persembahkan antara sedikit lirik lagu Adam yg dibawa oleh version Aqil... 
HAI
''Hai sapa nama..
Boleh kenai taupun idak..
Duk tang mana dengan siapa..
Ada handphone pa nomboq nya..
Aqil nak tepon..''  

p/s : hmm..kadang2 telatah anak2 kecil ni jadi pengubat pada segala hari yang mendung..  

No comments:

Post a Comment